lørdag 13. mai 2017

Avisholder,grytekluter og grytører,toalettmapper og veske.

Toalettmappe med applikert bil .
 Mønsteret er ''Herrer på tur '',  fra Bente Malm.
 Baksida har glidelåslomme.
Grei å sy men jeg brukte ikke så tykk vatt som det stod
i mønsteret. Blir stiv likevel med bordvatt..
 Her er  grytekluter og grytører i 
restene fra avisholderen.
Bruker den knitrete termovatt'n..
Avisholderen er min egen ide og den
er veldig grei til reklamen som kjem og.
Størrelsen er tatt ut fra bredda på benkesida her.
Brukt bordvatt og støttestoff inni og
en løpegang til en (blomster) pinne øverst på ene (inn)sida for å
gi støtte siden den henger i hempe fra midten.
-------
Ny veske.
 Dette er et  artig stoff jeg kjøpte
i vår og brukte  mønsteret til ''fine sting''
sin sommerveske. Egen vri siden jeg ikke broderte
noe på den... Lommer rundt hele inni,
 Og det var at noen stoffbiter så da ble
den en søt liten toalettmappe med
applikert kattepuser på.
 Absolutt et supert stoff syns jeg,
for det har en ''olabukse-look''.
Inni er det tre lommer.
Har så ånden for tida til å sy og har mange 
prosjekter framme som jeg har tenkt å sy ferdig ..
Noe ufoer blir nok aldri ferdig men...
Ha en fin lørdagskveld videre.

4 kommentarer:

  1. Men du milde tid så flitig du har varit och sytt massor med fina projekt!!!!! Härligt svart/vitt tema på necessär och grytlappar.Fin ide med tidningshållare och den blev så snygg med spets och allt. Snygg ny väska också och matchande necessär wow!!!!

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint! Flott herretoalettveske, og stilig applikasjon på den. Koselig med eplefasong på gryteklutene, og fine stoff. God ide med avisholderen. Jeg har reservert meg for reklame, men skulle alltid funnet noe å hatt i en slik ,mappe. Pinner ideen. :-) Superfin veske også. Skikkelig forseggjort! Ja, ingen tvil om at syånden har gjestet deg. Jeg syns det går litt trått her, men har fått sydd litt i helga. :-)

    SvarSlett
  3. Så mange veldig vakre du har sydd. Super arbeider.
    Herlig stoff, farger og former. Kjempeflott med
    detaljer og med blonde. Ønsker deg masse glede
    med videre prosjekter.
    God nye uke. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  4. Her var det mange flotte prosjekter - ser du har ånden over deg ja. Kos deg :-D

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)