lørdag 14. oktober 2017

Chenillekniv og børste.

Litt ruskete i tøyet i dag ...

Årsaken er at jeg har lagd en sengeforlegger.

Her har jeg sydd sømmer på skrå over 
stoffet ( 5-lag stoff)
Så er det kutting mellom hver søm.
Chenillekniv er et fint hjelpemiddel
men hadde gått an å bruke saks her også..

Så er det børsting og det loer ekstremt ..
Jeg sprayer på litt vann under denne prosessen for da syns 
jeg det går fortere å få det loddent.
Den ble ca 40 cm x 55 cm.
Nærbilde. Dette er tatt  under børsting, 
stoffene er mye mørkereegentlig,
 men baksiden er nokså blek og da ble 
det mye lysere etter jeg hadde børstet. .
En solrik lørdag så nå
blir det en luftetur :)
Ha en fin helg videre :)

1 kommentar:

  1. Så spennende dette så ut. Sengeforleggeren ser deilig og myk ut. God helg! :-)

    SvarSlett

Blir glad for tilbakemeldinger både pluss og minus, Slik lærer jeg mer:)